Nadragulya blogja

Friss topikok

  • AtroBeDa: A minap hallottam egy verset, ami a bejegyzést kiegészítené. Nem mondom hogy egyet értek a verssel... (2013.09.14. 11:02) Ne szülj rabot te Szűz! Anya, ne szoptass csecsemőt!
  • nehiddel: Hajrá, élj vidáman találd meg az igazit! :) (2010.07.23. 09:05) Szeretem magam!
  • Atropa belladonna: már túlvagyok a dolgon :) Vége van, ő fejezte be, de annyira megkönnyebbültem hogy el sem hiszem! ... (2008.08.30. 22:53) Őrület
  • Aran-ka: Menekulj!!! Jó vége nem lesz/lehet! (2008.01.14. 15:51) Ismeretlen ismerős...

Linkblog

HTML

Kérd, Higgy benne, Fogadd el!

2014.01.14. 19:10 | AtroBeDa | Szólj hozzá!

Régebben járt körbe a facebook-on egy kép egy gyönyörű kékszemű gyermekről és valami olyasmi történet volt mellette, hogy egy helyen valahol a világban, az emberek életévét nem a születésüktől kezdve számítják, hanem onnantól, hogy az anyjuk meghall valami belső zenét és amikor elkezd vágyakozni a gyermek után. Ettől sokkal szebben volt megfogalmazva és nem is pontosan ez, de a lényeg az, hogy eljátszom a gondolattal hogy ha ez így van, akkor nekem van egy ikerpárom és egy kékszemű kisbabám. Valahogy mindig így jutnak eszembe, ha arra gondolok szeretnék gyereket és átélem milyen lehet. Az ikerpár a ngyobb, az idősebb nem tudom a nemüket, a kisebb a kékszemű, kerekarcú, mosolygós. Róla sem tudom, hogy fiú-e vagy lány, de érzem hogy van köztük ilyen is, olyan is. Igen, lehet hogy nem vagyok normális, de kit érdekel!? :D

Megint várandós lett egy ismerősöm és megint irigykedni kezdtem épp, amikor elkezdtem A vonzás hatalma c. könyvet olvasni. 16 másodpercig kell eszerint pozitívan rezegnem hogy bevonzzam amit szeretnék. Akkor kezdjük ! :D Szóval: elképzelek 1 pár pici lábat, pici kezeket, gyűrt, de húsos bőrt, ami persze pihe-puha. A lábak persze az ég felé állnak, gyereken pelenka. A nyakát nem látom, mert húsos és egyben van a fejével! :) A feje alapján nem tudom a nemét eldönteni. Haja nem sok van. Nem is értem, nekem gigantikus mennyiségű hajam volt amikor megszülettem. Mindegy, neki nincs, de a szeme, az gyönyörű kék. Vigyorog és a pici ujjaival a kis kezén nem mutogat, hanem csak van neki és cuki... de nagyon! Felém nyújtja kalimpáló kis karjait és visongó hangot hallat. Nekem örül! :) Közben rúgkapál.

Milyen szép kép! Már látom is magam előtt, ahogy berendezem a kisszobát neki(k). A legnaposabb szobát, a legszebbet, mert mindenből a legjobbat adnám nekik. Sok kép is lenne  a falon, ilyen mesefigurás, talán még festenék is valamit. De a legjobb az, amikor elképzelem hogy a párom arcon csókolja. Elöntenek az érzelmek! Szerintem ez az utolsó mozzanat az, amire 16 másodpercig kellene koncentrálnom! Vagy ahogy kimondja először "anya"! Vagy amikor először meglátom! De csodás lehet...csodás lesz! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nadragulya.blog.hu/api/trackback/id/tr235758527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása