Nadragulya blogja

Friss topikok

  • AtroBeDa: A minap hallottam egy verset, ami a bejegyzést kiegészítené. Nem mondom hogy egyet értek a verssel... (2013.09.14. 11:02) Ne szülj rabot te Szűz! Anya, ne szoptass csecsemőt!
  • nehiddel: Hajrá, élj vidáman találd meg az igazit! :) (2010.07.23. 09:05) Szeretem magam!
  • Atropa belladonna: már túlvagyok a dolgon :) Vége van, ő fejezte be, de annyira megkönnyebbültem hogy el sem hiszem! ... (2008.08.30. 22:53) Őrület
  • Aran-ka: Menekulj!!! Jó vége nem lesz/lehet! (2008.01.14. 15:51) Ismeretlen ismerős...

Linkblog

HTML

"Nehogy téged is megsértselek, a te gyereked azért kicsit másabb mint az enyém"

2019.05.16. 13:03 | AtroBeDa | Szólj hozzá!

Egy óvodatársunk anyukája (kiscsoport)vb szomorkodott hogy nem szerepelt a gyereke ANNYIRA SOKAT  az óvodai műsorban mint gondolta és nem szóltak neki előre stb.. Ugyan hisztinek tartom ezt, de hasonló velem is megesett és megvan a véleményem az óvodáról. Nekem anno azt mondták a műsor kezdete előtt fél órával "NEM SZEREPELHET A GYEREK A MŰSORBAN"  és legnagyobb megdöbbenéssel konstatálták hogy egyáltalán részt veszünk az ünnepségen és el mertünk menni. Na, akkor én is balhéztam és sírtam is.. Szóval, gondoltam ha ráírok az anyukára, hátha megnyugszik majd kicsit és elmesélem hogy miket tapasztaltam és hogy én bizony elviszem a gyereket másik óvodába. Erre írta a címnek adott mondatot  "Nehogy téged is megsértselek, a te gyereked azért kicsit másabb mint az enyém". Hát igen, való igaz, szenzoros integrációs problémája van, de jelen esetben nem értem miért kellett az arcomba vágni. Mi köze ehhez hogy az ő gyereke miért nem szerepelt olyan sokat? Hát nem tudom megsértett-e, de megbántani kurvára megbánott. Igen, tudom, van problémája , éés??? nem üt-ver másokat, nem rossz gyerek, tisztelettudó, könnyen tanul, mégis kicsit más, de dolgozunk rajta, fejlesztjük. Nem, nem emiatt keresek neki más ovit, hanem mert egy szar az óvoda... elnézést...még ki is osztott, hogy ő bizony nem viszi másik óvodába a gyereket ez az én döntésem. Mintha akartam volna hogy vigye...fel sem vetette....  Visszafogtam magam..pedig mondhattam volna dolgokat... pont az ő gyereke bántotta az én "másabb" gyerekemet tegnap. A gyerek mesélte... A MÁSABB... mert megsimogatja a verekedő gyereket, mert ezt tanulta itthon és a barátjának tekinti, pedig leköpte az őt, mert mondtuk neki, hogy lehet hogy őt is tornáztatni kellene, fejlesztenie, nem tehet róla... de megkaptuk a MÁSABBAT. Legyen is más, legyen szociálisan érzékeny és fogadjon el másokat.

Na, emiatt utálom az embereket, hogy még együtt utálkozni sem lehet, mert akkor is te vagy a fasz. Most komolyan, gondoltam legalább együtt utálkozunk kicsit és megkönnyebbül, de nem. Meghallgatod, fasz vagy, a gyereked MÁSABB nem hallgatod meg fasz vagy, segíteni akarsz fasz vagy mert tuti nem úgy segítesz ahogy ő elképzelte. Ja és alapból fasz vagy. Remélem felveszik a gyerekemet a másik óvodába, mert elegem van ebből az ártó közegből. Akkor is ha fasz vagyok és akkor is ha ő MÁSABB.

A bejegyzés trackback címe:

https://nadragulya.blog.hu/api/trackback/id/tr2214830146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása