Nadragulya blogja

Friss topikok

  • AtroBeDa: A minap hallottam egy verset, ami a bejegyzést kiegészítené. Nem mondom hogy egyet értek a verssel... (2013.09.14. 11:02) Ne szülj rabot te Szűz! Anya, ne szoptass csecsemőt!
  • nehiddel: Hajrá, élj vidáman találd meg az igazit! :) (2010.07.23. 09:05) Szeretem magam!
  • Atropa belladonna: már túlvagyok a dolgon :) Vége van, ő fejezte be, de annyira megkönnyebbültem hogy el sem hiszem! ... (2008.08.30. 22:53) Őrület
  • Aran-ka: Menekulj!!! Jó vége nem lesz/lehet! (2008.01.14. 15:51) Ismeretlen ismerős...

Linkblog

HTML

Meddő imák...

2017.06.12. 12:30 | AtroBeDa | Szólj hozzá!

Potyognak a könnyeim....már nincsenek szavak. Nem, nem csalt meg. Legalábbis nem tudom. De az is lehet hogy igen. Az a legdurvább, hogy igazából nem is érdekel, Utálom ezt a felszínes, de üres életet amit élünk. Hiányoznak a beszélgetések, egy ölelés, kedves szavak..... Talán sosem voltak. Egy illúzóhoz mentem feleségül. Hajtott az idő, családot akartam. Hát tessék, íme... Egy kapcsolat amelyben egyedül vagyok. Amelyben nincsenek beszélgetések, nincs ölelés, nincs puzsi, nincs nevetés, nincs semmi jó. Csak a bosszúság. A felesleges befektetett munka, a hálátlanság. Menekülnék. Elég volt a bántó szavakból, cinikus megjegyzésekből! Tudom hogy nem vagyok tökéletes. Senki nem az! De úgy érzem, ettől több járna nekem. Meddig várjak, mire? Mi lesz ezután? Várandós vagyok, van egy 2 éves fiam. Mihez kezdjek? Olyan veszettül bénának érzem magam. Mélyen tisztelem azokat akik meglépték, és lezártak egy ilyen szar házasságot. Mi a francot csináljak? Mi lesz a gyerekekkel? Hogy vágjak bele?? 35 éves vagyok. Nem vágyom normális férjre, már nem. Csak legalább egyedül lehessek békében, bántás nélkül, ahol a magam nyugalmában élhetek. Nekem nem kell más! De ő sem. Egyedül is jobb lenne... SEGÍÍÍÍTSÉÉG!

 Meddő Imák - Hrutka Róbert

Járom az arctalan várost, csak tudnám miért s kiért,
Elhagyott életek s álmok az utcák hideg kövén.
Hát ébressz fel, vagy égess el,
Hadd éljek még, csak még egyszer!

A járdán egy homeless vagy Jézus nyújtja felém kezét,
Markában érmék, szívében meddő imák s igék.
Hát ébressz fel, vagy égess el,
Hadd éljek még, csak még egyszer!

A pocsolyák tükrében nézve halvány a kép,
Az arc akit látok csak emlék, rég nem enyém.
Hát ébressz fel, vagy égess el,
Hadd éljek még, csak még egyszer!

Mondd, lehet-e élni még jól ezután?
Mondd, tudok-e hinni még úgy, mint bárki más?
Idő, remény, imák, igék.
Kísérj tovább a fény felé!
A világ elég, a vágy mit ér?
Egy új esély egy új hitért.

Ha elhagytál, felelj:
Mondd, hol rontottam el?

A pokolban elveszett lelkem nyúlna feléd,
Nem ilyen álmot ígértél a legelején.
Hát ébressz fel, vagy égess el,
Hadd éljek még, csak még egyszer!

https://www.youtube.com/watch?v=6Sj_xXjzVvI 

A bejegyzés trackback címe:

https://nadragulya.blog.hu/api/trackback/id/tr9012545777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása