Nadragulya blogja

Friss topikok

  • AtroBeDa: A minap hallottam egy verset, ami a bejegyzést kiegészítené. Nem mondom hogy egyet értek a verssel... (2013.09.14. 11:02) Ne szülj rabot te Szűz! Anya, ne szoptass csecsemőt!
  • nehiddel: Hajrá, élj vidáman találd meg az igazit! :) (2010.07.23. 09:05) Szeretem magam!
  • Atropa belladonna: már túlvagyok a dolgon :) Vége van, ő fejezte be, de annyira megkönnyebbültem hogy el sem hiszem! ... (2008.08.30. 22:53) Őrület
  • Aran-ka: Menekulj!!! Jó vége nem lesz/lehet! (2008.01.14. 15:51) Ismeretlen ismerős...

Linkblog

HTML

Szeretem magam!

2010.07.23. 08:46 | AtroBeDa | 1 komment

Telnek, múlnak a napok. Régi kedvesem, már nem kísért annyira, mint korábban. Már lemondtam róla, feladtam. Azóta sem keresett. Vadul belevetettem magam az életbe. Újra ismerkedem, újra előkaparok egy régi szerelmet is, sosem lehet tudni mi lehet egy gyerekszerelemből! :)

Egyik nap arra ébredtem, hogy nagyon jó a kedvem. Elhittem hogy szerencsés vagyok és hogy innentől minden jóra fordul. Átlendültem a ló túlsó oldalára, nevetgéltem és azt hangoztattam szeretem magam, sőt, szerelmes vagyok magamba! :) A vicces az, hogy ezen a napon minden sikerült! Sokkal rövidebb idő alatt, kevesebb energiabefektetéssel oldottam meg problémákat. Aztán nem is adtam ezt fel, továbbra is szerettem magam és az élet minden oldalán, úgy tűnik egyre sikeresebb vagyok! :) 28 éves vagyok. Na és? :D Megtalálom a párom, frankó munkám lesz, addig pedig élvezem a barátnőimmel ezt a csodaszép életet! Rájöttem, nem adhatom alább! Nem érhetem be egy olyan férfival, aki bármiben is úgy érzem nem hozzám való, hisz annyian vannak magányosak. Előbb utóbb megtalál Ő! :) 

Szeressétek magatokat, lássák mások is az elégedettséget rajtatok és minden sokkal jobb lesz! :) Ha csalódás ér, gondoljatok arra, nem veszítettetek semmit, és lesz majd még sokkal jobb! :)

 

Életre fel! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nadragulya.blog.hu/api/trackback/id/tr902170260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nehiddel 2010.07.23. 09:05:07

Hajrá, élj vidáman találd meg az igazit! :)
süti beállítások módosítása