Nadragulya blogja

Friss topikok

  • AtroBeDa: A minap hallottam egy verset, ami a bejegyzést kiegészítené. Nem mondom hogy egyet értek a verssel... (2013.09.14. 11:02) Ne szülj rabot te Szűz! Anya, ne szoptass csecsemőt!
  • nehiddel: Hajrá, élj vidáman találd meg az igazit! :) (2010.07.23. 09:05) Szeretem magam!
  • Atropa belladonna: már túlvagyok a dolgon :) Vége van, ő fejezte be, de annyira megkönnyebbültem hogy el sem hiszem! ... (2008.08.30. 22:53) Őrület
  • Aran-ka: Menekulj!!! Jó vége nem lesz/lehet! (2008.01.14. 15:51) Ismeretlen ismerős...

Linkblog

HTML

Gond? Egy szál se!

2011.06.02. 08:23 | AtroBeDa | Szólj hozzá!

Alapgondolat, hogy ha vannak barátaim, családom , szerető párom, ráadásul egészséges is vagyok akkor gond egy szál se! :) Egyelőre munkám is van... igaz ez már csak hetek kérdése és munkanélküli leszek... ahhh talán pár óra múlva leírom hogy s mint alakult az életem ezen része. De a lényeg, hogy a NAGY , Örök szerelmemmel vagyok! Hát nem vicces? Még csak 29 éves vagyok, de  ismerem 18 éve, életem első szerelme volt, aki először megcsókolt, de aztán ez rövidke szerelemnek tűnt, mégis én mindig rá gondoltam. Aztán 15 évvel később újra együtt vele. Néha még most sem hiszem el, amikor reggel ott látom magam mellett... De jó! kívánom mindenkinek ezt a csodás érzést!

A bejegyzés trackback címe:

https://nadragulya.blog.hu/api/trackback/id/tr462950681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása