Nadragulya blogja

Friss topikok

  • AtroBeDa: A minap hallottam egy verset, ami a bejegyzést kiegészítené. Nem mondom hogy egyet értek a verssel... (2013.09.14. 11:02) Ne szülj rabot te Szűz! Anya, ne szoptass csecsemőt!
  • nehiddel: Hajrá, élj vidáman találd meg az igazit! :) (2010.07.23. 09:05) Szeretem magam!
  • Atropa belladonna: már túlvagyok a dolgon :) Vége van, ő fejezte be, de annyira megkönnyebbültem hogy el sem hiszem! ... (2008.08.30. 22:53) Őrület
  • Aran-ka: Menekulj!!! Jó vége nem lesz/lehet! (2008.01.14. 15:51) Ismeretlen ismerős...

Linkblog

HTML

Az elveszett füzet 1.

2013.12.19. 20:42 | AtroBeDa | Szólj hozzá!

A nap fénypontja, amikor rádöbbenek, hogy az egész féléves egyetemi cuccomat otthagytam pénteken a padban  + benne voltak a tanítványaim osztályzatai is, amiket nem tudom beírtam-e már a naplóba! ÓÓÓhh yeah 

 

Ugyanazon a napon estefelé:

Na, bementem az egyetemre, senki nem volt ott, zárva volt az előadó. Bementem a főépületbe, megkérdeztem a portán hogyan juthatnék a füzetemhez a válasz: "Sehogy" Aztán nagy nehezen arra jutottunk, hogy majd ha zárja a C/2-es épületet esetleg benéz a padokba, jöjjek vissza másnap... Na ezért tart itt a társadalom. Hozzáteszem, 5-en ültek a portásfülkében és semmit nem csináltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://nadragulya.blog.hu/api/trackback/id/tr585700064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása