Nadragulya blogja

Friss topikok

  • AtroBeDa: A minap hallottam egy verset, ami a bejegyzést kiegészítené. Nem mondom hogy egyet értek a verssel... (2013.09.14. 11:02) Ne szülj rabot te Szűz! Anya, ne szoptass csecsemőt!
  • nehiddel: Hajrá, élj vidáman találd meg az igazit! :) (2010.07.23. 09:05) Szeretem magam!
  • Atropa belladonna: már túlvagyok a dolgon :) Vége van, ő fejezte be, de annyira megkönnyebbültem hogy el sem hiszem! ... (2008.08.30. 22:53) Őrület
  • Aran-ka: Menekulj!!! Jó vége nem lesz/lehet! (2008.01.14. 15:51) Ismeretlen ismerős...

Linkblog

HTML

Meddig várjak??

2012.04.06. 15:07 | AtroBeDa | Szólj hozzá!

A boldogság még mindig tart, csak.. A gond az, hogy nem kéri meg a kezem. :) Próbáltam már sugallni mit szeretnék, de nem veszi a lapot. Több mint másfél éve élünk együtt, 18 éve ismerjük egymást. Elmúltam 30, ketyeg a biológiai óra.... Megígérte majd lesz gyerek, karácsonyKOR, elmúlt  a karácsony nem történt semmi , majd lesz 2012-ben, Majd idén karácsonykor már 3-an leszünk! De a kezem nem kérte meg és már április van.... Meddig várjak? Rákérdezzek? Úgy érzem hiteget.. Rákérdeztem, komolyan gondolja-e velem, vagy csak elvan, azt mondta komolyan gondolja.... Akkor?

A bejegyzés trackback címe:

https://nadragulya.blog.hu/api/trackback/id/tr974367985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása